top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תדויד קובוס

איפה אוכלים פאייה בברצלונה?

יש הרבה מסעדות שמציעות פאייה אותנטית בברצלונה, אבל אם אתם מחפשים לאכול פאייה אמיתית כמו ולנסיאנים, צריך רק קפיצה קטנה לברצלונטה.

הפאייה היא מנת אורז, במקור מולנסיה, על בסיס סופריטו של שום, שמן זית וזעפרן. יש גרסאות שונות למנה, חלק עם עוף ובשר, חלק עם דגים ופירות ים וחלק צמחוניות. הפידואה היא כמעט כמו הפאייה רק את האורז מחליפים באטריות קצרות. את המסעדות הכי טובות למנות האלו תמצאו בברצלונטה, רובע הדייגים העתיק של העיר. הרחובות מלאים במסעדות של פירות ים, חלקן מאד עממיות (ומצויינות) וחלקן ותיקות ויוקרתיות. לפניכם רשימה של מסעדות שמגישות מנות פאייה ופידואה יוצאות מן הכלל, ואפילו כמה מסעדות במרכז העיר וברובע גרסיה.


פאייה מומלצת בברצלונה | הבלוג של דויד קובוס סיורים בברצלונה
פאייה פירות ים

7 PORTES

מהמסעדות המוכרות ביותר בברצלונה, עם ותק של 180 שנים, וממשיכה להיות אחת החשובות בעיר. כל המנות פשוט מעולות, מהראשונות ועד הקינוחים. כדאי להזמין את הסנגריה, היא טעימה במיוחד. מנה ראשונה של 7 טאפאס ביתיים עולה 20 יורו. מנת פאייה לעיקרית כ-22 יורו. קינוחים כ-7 יורו. לא יקר מאד ובהחלט שווה את המחיר. המסעדה עצמה יפהפיה.

שעות פתיחה:

13:00- 01:00, 7 ימים בשבוע

טלפון: 933193033

גם פה כדאי להזמין מקום מראש (הם מדברים אנגלית)

הגעה: מטרו L4 תחנת ברצלונטה.


CAN SOLE

במסעדה תלויות תמונות של מפורסמים כאלו ואחרים כמיטב המסורת. חוץ מדאלי, ומירו הזניחים יש תמונה של רפאל נדאל יושב על כוס קווה.

המסעדה קיימת כבר 120 שנים ומגישה מנות פאייה ומנות ים מצויינות. התפריט מאד מגוון ויצירתי ויש הרבה היצע. מנה עיקרית של פאייה או פידאווה (אחותה של הפאייה רק מחליפים את האורז באיטריות. טעים!) עולה כ- 22 יורו , מנות ראשונות בין 15 ל-25 יורו (פירות ים).

שעות פתיחה:

שלישי עד שבת 13:00-16:00, 20:00-23:00

ראשון 13:00-16:00

שני סגור

טלפון: 932215012

חייבים להזמין מקום מראש אחרת אין סיכוי (הם מדברים אנגלית)

הגעה: מטרו L4 תחנת ברצלונטה.


מסעדות פאייה מומלצות בברצלונה | הבלוג של דויד קובוס סיורים בברצלונה
מסעדת Can Sole בברצלונטה

CAN MAJO

אחת ממסעדות הפאייה ופירות הים הכי מומלצות בברצלונטה. היא מפורסמת בעיקר בגלל שלל פירות הים שהיא מציעה – אוייסטרים, וונגולי, רייזר קלאמס (צדפות תער), שבלולים, מולים וכמעט כל סוג של קונכיה שהצליחו לגרד מהסלע. נסו צדפות על הפלנצ'ה כמנה ראשונה, לא תתאכזבו. ארוחה שלמה שכוללת ראשונה (מנות של פירות ים מעולות), עיקרית, לחם, קינוח, יין, מים וקפה עולה 45 יורו.

שעות פתיחה:

שלישי עד שבת 13:00-16:00, 20:00-23:30

ראשון ושני סגור

טלפון: 9932215455

הגעה: מטרו L4 תחנת ברצלונטה.



LA MAR SALADA

אחרי שעבד עם פראן אדרייה באל-בולי פתח מארק סינגלה מסעדת דגים ופירות ים מרעננת ואיכותית בברצלונטה. במסעדה מגישים מנות קטלאניות קלאסיות לצד מנות מתוחכמות ועדכניות יותר, והכל מאד טעים. מנות טאפאס עולות בין 3 ל-10 יורו, פאייה או פידואה כ-20 יורו, מנות דג כ-18 יורו. הקינוחים עולים בסביבות 7 יורו.

שעות פתיחה:

שני עד שישי 13:00-16:00, 20:00-23:00

שבת וראשון 13:00-23:00 רצוף

שלישי סגור

טלפון: 932211015

הגעה: מטרו L4 תחנת ברצלונטה.



CIUTADELLA HOTEL

בעסקית של אמצע היום אפשר להזמין מנת טאפאס כמנה ראשונה ומנה ענקית של פאייה או פידואה כעיקרית במחיר די סבבה. המסעדה שייכת למלון סיוטדייה פארק, ונמצאת בקצה המערבי של הפארק, לא רחוק משער הניצחון. לא בדיוק ברובע ברצלונטה, אבל גם לא רחוק משם. האידאל הוא להזמין מנות ראשונות שונות לאמצע השולחן, ומנת אורז כעיקרית. האורז השחור הוא מצויין. אופציה מנצחת למי שלא רוצה להוציא מאות שקלים במסעדות בברצלונטה, אבל עדיין רוצה להנות ממנות פאייה טובות.

עיסקית של מנה ראשונה, מנה עיקרית, לחם, קינוח ושתייה עולה קצת פחות מ-20 יורו.

שעות פתיחה:

8:30-23:00

טלפון: 933099557

הגעה: מטרו קו L1 , תחנת שער הניצחון.


מסעדות מומלצות בברצלונה | הבלוג של דויד קובוס
fideuá - מחליפים את האורז באטריות


מסעדות פאייה ופירות ים בברצלונטה זה לא חוכמה, אז יש לי גם 2 המלצות למרכז העיר.

ELCHE

מסעדה משפחתית הקיימת משנות ה-50. משפחת הטבחים היגרו מולנסיה לברצלונה, ועד היום שמרו על מסעדה מצויינת עם תפריט מגוון של מנות דגים, פאייה ופידואה. מומלץ מאד הפידואה עם הבקלה ופטריות יער. עוד מנה ספרדית טיפוסית - אורז Costra שמקורה בעיר Elche הולנסיאנית מגישים רק במסעדה הזו. זו פאייה עם עוף שמצופה בביצה (!) ונאפית בתנור.

Carrer de Vila i Vilà, 71

רובע רבאל בעיר העתיקה



ENVALIRA

בשכונת גרסיה המקסימה, בין כל מטבחי הפיוז'ן והבוטיקים קיימת מסעדת פאייה מעולה. אולי אחת הטובות שאכלתי בהן. המסעדה נראת כאליו לא עברה עדכון מהפתיחה שלה ב-1972 ויש לה קסם של חדר אוכל בקיבוץ, מה שנותן את התחושה הנעימה שהגעתם למסעדה של מקומיים.

המנות די קלאסיות, גם מנות הפתיחה (לחם עם עגבניות, קרוקטאס וכולי), והפאיות והפידואה מזכירות את מה שסבתי הכינה וזו מחמאה גדולה.

מסעדת אנבלירה - Envalira

כתובת: Plaça del Sol, 13

מרכז רובע גרסיה


לא רק על פאייה אני יכול להמליץ לכם, אלא גם לחלוק 20 המלצות סודיות לברצלונה!

מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק של הסיורים, לכתוב אני בפוסט הנעוץ וההמלצות יהיו בדרך אליכם...




773 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page